niedziela, 22 maja 2016

Majowe spotkanie blogerek w Olsztynie 14.05.2016 - relacja

Jak już wspomniałam w ostatnim poście, miałam okazję uczestniczyć w majowym spotkaniu blogerek w Olsztynie. Miało ono miejsce 14 maja 2016 roku, w restauracji "U Artystów" mieszczącej się na olsztyńskiej starówce. Organizatorkami spotkania były Natalia z bloga Jak Pięknie Być Kobietą, oraz Kamila Kobiecy Szyk. W spotkaniu wzięły również udział: Agnieszka - Lady Aggu, Wiola -Testowanko 24, Agata - Malinowy Makeup, Joanna - Kosmetyki Panny Joanny,Kasia - Kasia Rakowska, Roksana - Dzwoneczkowa, Dorota - Codzienność Kobiety i ja :).

Kiedy już wszystkie zasiadłyśmy na swoich miejscach, oznaczonych pięknie zrobionymi jabłuszkami z naszymi imionami, które to własnoręcznie wykonała Natalia z Kamilą, każda przedstawiła się i powiedziała kilka słów o sobie. Później miałyśmy chwilkę na pogawędkę.


Następnie odwiedziła nas Pani Sylwia z firmy Optima Plus. Optima Plus zajmuje się produkcją i sprzedażą olejków eterycznych i olejów naturalnych. Pani Sylwia opowiedziała nam o zastosowaniu olejków eterycznych na bardziej i  mniej znane sposoby. Wymieniłyśmy poglądy, na temat, które to olejki eteryczne lubimy i jak je stosujemy. Mogłyśmy powąchać, poczytać i pomacać olejki Optima Plus. Każda z nas dostała upominek od firmy, w którym to były dwa olejki eteryczne. Mi trafiły się miętowy i pomarańczowy (który już udało mi się zastosować w kąpieli i zakochałam się, ale o tym w innym wpisie). Pani Sylwia opuściła spotkanie ze słojem słodkości, wręczonym jako podziękowanie za wspólnie spędzony czas i ciekawe przedstawienie olejków i innych produktów Optima Plus :).


Następnie Roksana, uczestniczka spotkania i prowadząca bloga Dzwoneczkowa, zabrała głos w celu zaprezentowania nam firmy Cera Plus. Przybliżyła nam markę, opowiedziała o kosmetykach,a  także przywiozła caaaaałe pudło kosmetyków, które mogłyśmy macać, wąchać i testować. Kilka produktów bardzo mi się spodobało, a w szczególności seria dla dzieci, po którą na 100% sięgnę! Każda z nas na koniec dostała upominek od firmy, który mogłyśmy wybrać sobie wcześniej. Mój to maska do włosów, oraz krem do cery odwodnionej (za  mną już pierwsze wrażenia z testowania i jak narazie, mówię wam - cudeńka!).




Po dwóch ciekawych prezentacjach, zaczęło nam lekko burczeć w brzuszkach. Każda z nas zamówiła sobie coś pysznego. Ja skusiłam się na sałatkę z grillowanym kurczakiem. Była pyszna, tania, a porcja ogromna!
Prócz jedzenia, które zamówiłyśmy na stole pojawiły się paluszki z miodem i orzechami od Stema Polska, których niestety nie mogłam spróbować, ze względu na moją alergię na orzechy laskowe, lecz w paczce od Stema, jaką dostałyśmy do domu znalazłam paluszki bazylia oregano, które wynagrodziły cały ból, gdyż były przepyszne.


 Jak już jeść to i pić. Tłocznia Maurer zadbała o nas dając każdej uczestniczce dwie buteleczki soku w ramach upominku, oraz jeden ogromy 5 litrowy karton z kranikiem (sprytne i poręczne rozwiązanie, spodobał mi się bardzo) na spotkanie. Wzniosłyśmy nim toast :) Był pyszny!


Po posiłku przyszedł czas na wręczenie upominków. Najbardziej zaskoczyły mnie kwiaty z kwiaciarni Flora Queen, międzynarodowej kwiaciarni internetowej! Przepiękne, czerwone róże o cudownym zapachu!






Oprócz poznania nowych ludzi, spędzenia mile czasu, miało ono również charakter charytatywny, gdyż podczas zorganizowana była zbiórka rzeczy potrzebnych schronisku "Cztery Łapy" <klik> w Szczytnie. Do akcji włączyły się wszystkie blogerki.
Schronisko można było wesprzeć również przez przekazanie pieniążków.  Każda osoba, która dorzuciła coś od siebie, otrzymała upominek dodatkowy, przygotowany przez sponsorów, którymi byli
Revitalash, które przekazało na ten cel 3 odżywki do rzęs
ChocoKiss, które zaopatrzyło nas w przepyszne i przepiękne czekolady, które idealnie nadają się na zbliżający się Dzień Matki
CD ufundowało 3 zestawy kosmetyków
Monashe przekazało 2 naszyjniki
EK Kosmetyki Naturalne przekazało na ten cel zestawy kolagenowe BingoSpa do włosów

A oto w całej okazałości rzeczy, które udało nam się zebrać dla schroniska "Cztery Łapy" w Szczytnie. Była to wszelkiego rodzaju karma, żwirki, miski, smycze, szampony, żwacze od E-pies, 
oraz chusty od  Malina Crafts.


Zdjęcie pożyczone z fanpaga schroniska <kilk>, na który serdecznie Was zapraszam, gdyż może to właśnie tam czeka na Was najlepszy przyjaciel :) Kto wie? Wejdźcie i sprawdźcie sami :)
A jeśli już o zdjęciach mowa, to W I E L K I E podziękowania należą się naszej fotografce Sylwi! Sylwia Zera prowadzi bloga http://sylvia-zera.blogspot.com/, na którego serdecznie Was zapraszam,a także polecam Sylwię jako fotografkę. Wszystkie zdjęcia w tej notce są jej autorstwa. W ciężkich warunkach, małej, ciasnej i bardzo ciemnej piwnicy (kto był "U Artystów", ten wie, jak mało artystyczne warunki tam panują) wyczarowała nam oto takie fotki. Mistrzu, dziękujemy! Bez Ciebie ta relacja by nie powstała.

Bardzo miło było mi się z Wami spotkać dziewczyny i mam nadzieję, że nie był to ostatni raz :)! Dziękuję za wspaniale spędzony czas!
Już niedługo kolejna notka, w której przedstawię prezenty od sponsorów spotkania, a byli nimi:

12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękujemy za udział w spotkaniu i miło spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziękuję za możliwość uczestniczenia, w tak miłym spotkaniu :)

      Usuń
  2. Widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było się spotkać i w końcu poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, też bym na jakieś poszła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne róże :) Chyba z nich cieszyłabym się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być świetnie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło było Cie poznać. Mam nadzieję, że do zobaczenia.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotorelacja :) Widzę że było ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe spotkanie też bym się na takie wybrała gdyby było blisko mnie ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.