czwartek, 8 maja 2014

Konkurs u uniquemrandmrs :)

Dziś przychodzę z informacją o konkursie na blogu uniquemrandmrs do wygrania torebka.
Blog ten obserwuje od początku jego powstania, prowadzą go dziewczyna z chłopakiem, można zobaczyć tam stylizacje dla niej, i dla niego,co jest bardzo fajnym rozwiązaniem, które od razu mnie zaciekawiło, a także przepisy i inne ciekawostki. Bardzo chętnie tam wchodzę i mam nadzieję, że Wy też będziecie. Także zachęcam i zapraszam do http://uniquemrandmrs.blogspot.com/ :)

A torebka prezentuje się prześlicznie :)

5 komentarzy:

  1. Gdyby tylko Primark był w Polsce... Ech, pozostało nam tylko wyjezdżać na zakupy do Niemiec xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torebka choć osobiście wolę czarne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka fajna, jednak raczej nie biorę udziału w konkursach, więc...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie po więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.