niedziela, 22 czerwca 2014

Love2mix Organic regenerujący szampon z efektem laminowania do włosów zniszczonych

Niestety, ze smutkiem muszę powiedzieć,że właśnie skończył mi się  jeden z lepszych szamponów jakie miałam, a mianowicie Love2mix Organic regenerujący szampon z efektem laminowania do włosów zniszczonych. Pora więc na recenzję.


Szampon zamknięty jest w estetycznym, czarnym opakowaniu o pojemności 360ml, z bardzo fajnym otwieraniem "na pstryczek". Jest bardzo wydajny, starczył mi na około 3 miesiące, a włosy mam bardzo długie i myję je często.  Wystarczy go niewiele, by spełnił swoje zadanie.
Ma świetny skład, za co od razu go pokochałam. Zawiera ekstrakt z mango, olej z awokado i hydrolizowane proteiny pszenicy i ryżu. W składnie nie znajdziemy SLS, parabenów, czy olejów mineralnych. 
Doskonale zmywa wszelkie oleje z włosów, za co duży plus.
Ma piękny owocowy zapach, który utrzymuje się na włosach przez ładnych parę godzin od umycia.
Jeśli chodzi o regenerację i nawilżenie, zdecydowanie się sprawdza. Włosy są wyraźnie w lepszym stanie niż przed używaniem go. Co do efektu laminowania, jest to jednak mała przesada, bo go nie uzyskamy, lecz włosy na pewno będą bardziej miękkie, nawilżone i gładkie.
Kosztował około 17zł w sklepie internetowym. Na pewno kupię go jeszcze nie raz. Obecnie testować będę szampon Planeta Organica, który zobaczyć można w TYM poście.

22 komentarze:

  1. to szampon stworzony dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę chyba wypróbować ;)

    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego czytam o szamponach z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! szampon brzmi obiecująco :D
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę ten produkt, ;) z Twojego opisu wygląda, że jest naprawdę dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) kiedyś z pewnością się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiam go i zamawiam i jakoś nie mogę zamówić.. czas w końcu to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam, może kiedyś będę miała okazję wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. z pewnością jest na mojej liście rzeczy do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie slyszalam o nim wcześniej, ale zapamiętam na przyszłość, bo wygląda, ze zarowno cena jak i dzialanie są zdecydowanie na plus

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie ma tego efektu laminowania, bo już chciałam go kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować, bo szukam jakiegoś dobrego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupielm za 5 zł szampon z urea5% isany i jest ok ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jednak mam ten swój z Timotei i do niego tylko jestem przekonana ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam z tej serii szampon na porost włosów, ale jak zapewne można się domyśleć niestety nie przyspieszył wzrostu włosa ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo dobrego już o nim czytałam i mam zamiar wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.