sobota, 1 listopada 2014

Prośba o pomoc dla jeży!

Witam! 
Dziś w sprawie nietypowej, ale bardzo ważnej. Jak wiecie jestem miłośniczką jeży, mam jednego w domu i los kolczaków nie jest mi obojętny. Dziś przeczytałam bardzo smutną informację na temat fundacji "Igliwiak" zajmującej się pomocą chorym jeżom. W chwili obecnej pod opieką Pana Andrzeja z fundacji znajduje się około 50 jeży, które zostaną wyrzucone na bruk, jeżeli w ciągu najbliższych dni nie zostaną wpłacone pieniążki za lokal. Potrzebujemy uzbierać 6500zł. Na chwilę obecną udało się już zebrać trochę funduszy,ale to wciąż za mało. 
Wystarczy aby 650 osób wpłaciło 10zł na konto fundacji - to na prawdę nie tak dużo. 10zł to kwota która nie uszczupla zbytnio zasobów naszego portfela, wydajemy je codziennie na zakupy spożywcze, kosmetyki.  Te 10zł wpłacone na konto pomoże uratować 50 kolczatych żyć. Jeżeli chociaż 1 osoba czytająca ten wpis, będzie w stanie wspomóc choćby o złotówkę, bardzo serdecznie dziękuję z całego serca!

Po więcej informacji na ten temat i numer konta zapraszam na facebooka i stronę fundacji

Jeżeli możecie, udostępniajcie informację na swoich blogach - to nic nie kosztuje, a może uratować życie 50 kolczastym kuleczkom!

BARDZO DZIĘKUJĘ!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.