niedziela, 22 marca 2015

Wzorki na paznokcie








15 komentarzy:

  1. Co jeden to ładniejszy :) dmuchawiec i piórko super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, chętnie bym podpatrzyła wykonanie krok [po kroku:D

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się u innych, ale ja lubię i noszą klasykę - jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Szczególnie ten biały pikowany i babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne;) i jaka precyzja:D podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam prosbe, czy moglabys poklikac w linki u mnie na blogu? bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to zrozumiem oczywiscie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdobienia, pikowanie wyszło Ci rewelacyjnie!
    Zresztą dmuchawiec i piórko też bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    Ps. Trafiłam do Ciebie przez przypadek, zobaczyłam na fb logo Twojego fanpage'u i diamencik z kokardką mnie urzekł! Jest przepiękny. Oczywiście Twój fanpage polubiłam, bo blog wydaje się bardzo obiecującym. Dodaję również do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zakochana w ombre ale niestety mi nie wychodzi tak jak bym chciała....Zaczęłam szukać prostszych wzorków, teraz ćwiczę wzór '&' na paznokciu w ramach wspierania fundacji DKMS :) czuję, że jeszcze trochę trenowania i w końcu wyjdzie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym wybrała: sweterkowy, to z kuleczkami pikowane, różowe z czarnymi sercami i ten przezroczysty choćby ze szkła:) piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.