czwartek, 11 lutego 2016

Warsztaty Makijażowe Melkior & Marta Parciak (Zmalowana) i zakupy Melkior Professional

Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w pierwszych warsztatach, które poprowadziła Marta Parciak, czyli słynna Zmalowana :). Wydarzenie odbyło się w olsztyńskiej Erranovie i przyciągnęło sporą grupę uczestniczek.


Warsztaty były niesamowite! Obejmowały krótką prezentację produktów Melkior Professional, jak i pokaz dwóch makijaży w stylu glamour&smoky poprowadzony przez Martę Parciak.

A oto moje zakupy poczynione na warsztatach :) Kilka cieni Melkior, kredki i rzęsy Zmalowanej :)





4 komentarze:

  1. A jakie są ceny tych kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosunkowo niskie, np cień we wkładzie niecałe 20zł. wszystko znajdziesz na ich stronce internetowej :)

      Usuń
  2. ciekawe te warsztaty ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.