poniedziałek, 6 czerwca 2016

Bioxine szampon do włosów farbowanych przeciw wypadaniu włosów

Szampon Bioxine przeciw wypadaniu włosów dostałam na spotkaniu blogerek i od razu rozpoczęłam jego testy.


Bioxine Dermagen jest szamponem ziołowym, opracowanym specjalnie dla osób, którym nadmiernie wypadają włosy, jak i dla tych, którzy chcą je zachować gęste i zdrowe. Regularnie stosowany ma za zadanie wzmocnić mieszki włosowe i stymulować wzrost włosów. Zawiera Biokomplex B11, witaminy  i krzem.

Szampon zamknięty jest w estetycznym opakowaniu. Dozuje się go łatwo. Nie jest gęsty, aczkolwiek wystarczy go niewiele by dokładnie umyć włosy. Ma bursztynowy kolor i lekko ziołowy, przyjemny zapach. Dobrze rozprowadza się na włosach i mono się pieni.
Nie zawiera barwinków, nie podrażnia skóry głowy i jest przebadany dermatologicznie. 



Jeśli chodzi o działanie, jest całkiem przyjemny. Dobrze myje włosy i radzi sobie nawet z dużą ilością oleju na głowie, którego lubię nakładać sporo podczas olejowania. Włosy są po nim sypkie, miłe w dotyku. Czy przeciwdziała wypadaniu, tego jeszcze stwierdzić nie mogę, gdyż za krótko go używam (największe efekty stwierdzono po 6 miesiącach), aczkolwiek w ostatnim czasie po czesaniu jest ich na szczotce nieco mniej. Co jest tego powodem, nie mam pojęcia.
Myślę,że szampon jest warty uwagi i wypróbowania :)

3 komentarze:

  1. ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj dostałam ten szampon, ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam inną wersję i super mi się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.