sobota, 10 września 2016

Bobbi Brown Eyeliner w żelu

Eyeliner Bobbi Brown w kolorze czarnym kupiłam już jakiś czas temu i myślę, że przyszedł moment, by podzielić się moją opinią na jego temat.


Eyeliner zapakowany jest w elegancki kartonik, kryjący szklany pojemnik z produktem. W słoiczku znajdują się 3 gramy produktu. Jego koszt to około 110zł, czyli wcale nie mało. Czy wart jest swojej ceny?



Eyeliner ładnie się rozprowadza, nie odbija na powiece i nie zasycha zbyt szybko, co daje możliwość dokładnej aplikacji. Jest wytrzymały, choć nie aż tak, jak mój ostatni zakup, czyli eyeliner z Too Faced.
Jego kolor to intensywna, matowa czerń. Jest wydajny, używam go już trochę, a nadal ze słoiczka prawie nic nie ubyło. Mam nadzieję, że nie zacznie w nim zbyt szybko zasychać.

Podsumowując, jest bardzo przyjemny w stosowaniu, choć po odkryciu eyelinera z Too Faced (który mam wrażenie przetrwa dosłownie wszystko), chyba nie zagości ponownie w mojej kosmetyczce.

10 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.