czwartek, 5 października 2017

Hot Chocolate Nail Art

Deszcz za oknem, książka w ręku, koc na kolanach i gorąca czekolada do picia. Idealny zestaw na jesień! I dziś właśnie jedna z rzeczy z zestawu - kubek z gorącą czekoladą na pazurki. Nowa kolekcja jesień/zima od Indigo w akcji! :)


Produkty użyte w stylizacji pochodzą ze strony Indigo Nails i są to:

Mini Bambini- piękny nudziak z kolekcji Mama Style Natalii Siwiec

Mokka - intensywny brąz

Tarantula- ciemny fiolet, idealny do cieniowania

White Arte Brilliante - biały, dość gęsty żel do zdobień bez dyspersji

Make me Red - przepiękna, ciepła czerwień

Dry Top - top bez dyspersji

Master Nail Art 005 - idealny pędzelek do zdobień

Aquarelle Sting- świetny pędzel do cieniowania




Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wycieniuj bardziej i pochwal sie swoim :)

      Usuń
    2. I tutaj sie kłania brak przyjęcia krytyki :). Chwalisz sie swoimi malowankami na blogu i super, ale widziałam juz o wiele lepsze wykonanie innych dziewczyn w ikonach :)

      Usuń
    3. Ale ja tu nie widze krytyki :D chcialam zebys pokazala bardziej wycieniowany bo moze faktycznie bylby fajniejszy :D
      Ale jak widze ktos tu chcial mi dopiec xD coz, nie udalo sie :D

      Usuń
  2. Przepięknie Ci to wyszło ! Masz talent <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Użyła bym innego koloru bazowego ale nie zmienia to faktu iz malunek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.