wtorek, 12 września 2017

oriental butterfly nail art tutorial

Zanim ostatecznie przejdziemy do jesiennych motywów (a to już za chwilę), pokażę jak namalować kolorowe motylki.
Jak zrobić ombre pokazywałam w TYM filmiku. Dziś pokazuję tylko zdobienie :).





Produkty jakich użyłam w tym zdobieniu pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

Alpha & Omega Nail Art Gel - piękny fiolet, konsystencja i pigmentacja idealna do ombre

Need Summer Now Nail Art Gel - miętowy, konsystencja i pigmentacja idealna do ombre

X white - biały, twardy żel

Black Poison Arte Brillante - głęboka czerń

Waikiki Arte Brillante -morsko niebieski kolor

Like a Princess Arte Brillante - intensywny róż

Dry Top - top bez dyspersji

Sonda - idealna do kropeczek

Master Nail Art 005 - pędzel idealny do zdobień



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.