środa, 31 maja 2017

Szkolenie Business Line Method Posh Lashes

Przychodzę z obiecaną relacją, z rzęsowego szkolenia.
15 maja wybrałam się do Warszawy w celu poszerzenia moich umiejętności  z zakresu stylizacji rzęs.    Tematem szkolenia była stylizacja rzęs typu biznes. A cóż to znaczy? Chodzi o stworzenie bardzo naturalnego wyglądu oka, z wręcz niezauważalnym efektem rzęs sztucznych. Rzęsy muszą być ładne, lecz nikt ma nie wiedzieć, że w ogóle są.


Stylizacje te stworzone są dla kobiet pracujących w zawodach, które uniemożliwiają mocne podkreślenie oka, lub jest ono źle odbierane przez przełożonego, czy klientów. Efekt jaki dać ma nam stylizacja jest na tyle delikatny, że wygląda jak rzęsy naturalne, natomiast ich ewentualne działanie korygujące oczy jest zachowane. Stąd nazwa - business method.

Czego uczymy się na szkoleniu?
Po pierwsze odpowiedniego doboru produktów do stylizacji. Instruktor tłumaczy nam jakich rzęs, skrętów, długości powinno się używać. Uczy nas również doboru kolorów rzęs, gdyż przy tego typu stylizacjach, nie musimy polegać jedynie na czerni.
Dowiemy się także jakich efektów można tu używać, by skorygować oko i nie przesadzić z wyrazistością aplikacji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?
Do osób, które mają dobrze opanowane podstawy techniki 1:1 i lekkich objętości 2-3D, gdyż nie uczymy się tu jak przyklejać rzęsy, czy robić kępki, a jak tworzyć stylizację na podstawach, które są nam znane.

Ile trwało szkolenie?
Trwało 1 dzień i obejmowało część teoretyczną i praktyczną. Praktyka oczywiście wykonana jest na modelce.

Ile kosztowało moje szkolenie?
Koszt szkolenia, które odbyłam to 2200zł i było to szkolenie indywidualne, co oznacza, że biorę w nim udział tylko ja.

Na szkoleniu bardzo mi się podobało i mimo, że przed nim wydawało mi się, że efekty jakie można uzyskać tą metodą, nie będą zbyt spektakularne, to muszę przyznać, że byłam w błędzie! Oko wystylizowane w tak delikatny sposób, również może wyglądać pięknie! To trochę jak makeup no-makeup, niby nic, a bardzo podkreśla urodę i jest bardzo kobiecy.
Metody tej nauczyła mnie Emilia Maria Dąbrowska - instruktorka Posh Lashes, którą bardzo sobie chwalę, gdyż ma ogromną wiedzę, a dodatkowo potrafi ją świetnie przekazać, co również jest ogromną sztuką!

Informacje o szkoleniach uzyskać można TU
Natomiast kontakt do Emilii bezpośrednio znajdziecie TU

Ja szkolenie serdecznie polecam, bo technika jaką poznacie wygląda przepięknie na oku i warto posiadać ją w swojej ofercie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.