środa, 19 kwietnia 2017

Babyboomer krok po kroku

Szukasz paznokci eleganckich, a zarazem niecodziennych? Znudził Ci się tradycyjny french, a kolory nude przerobiłaś już wszystkie? Jeśli tak to dzisiejszy tutorial jest dla Ciebie! Nauczysz się robić tzw 'babyboomer", czyli białe ombre, na kolorze przypominającym łoże paznokcia.
Pazurki te wyglądają bardzo elegancko same w sobie. Nadają się na codzień jak i na bardzo wyjątkowe okazje np. ślub.
Świetnie prezentują się zarówno na długich i krótkich płytkach.

 

Są banalne w swojej prostocie i z pewnością, każdy poradzi sobie z ich zrobieniem. Grunt
jednak to dobre produkty, a przede wszystkich porządna gąbka specjalnie do ombre (gąbki do podkładu, czy zmywania naczyń nie nadają się, ze względu na inną teksturę).
Produkty jakich użyłam pochodzą z firmy Indigo Nails,.



Są nimi:

Protein Base - jako baza pod całą stylizację. Nadbudowałam nią płytkę paznokcia i zmatowiłam bloczkiem. O tym preparacie możesz przeczytać więcej TU

Natural Gel Polish - jako kolor bazowy, bardzo delikatny, w kolorze łoża paznokcia, z prawie niewidoczną drobinką, pięknie mieniącą się w słońcu. Hybrydę tą nałożyłam trzy razy, gdyż chciałam uzyskać efekt pełnego krycia, lecz do tego zdobienia w zupełności wystarczy dwa. Kto jak lubi.

Sugar Effect - czyli żel służący głównie do zrobień typu sugar effect, lecz nie tylko. Ja używam go do wszystkiego! Jest świetnie napigmentowany, przez co bajecznie się cieniuje.

Gąbki do ombre - niezastąpione, najlepsze gąbki do ombre jakie powstały. Bez włosków, nie kruszące się. Ważne info! - Koniecznie rozerwij gąbkę i cieniuj stroną wewnętrzną, powstałą po rozerwaniu i przyciskaj dość mocno, tylko wtedy zostawi ona piękne ślady i płynne przejścia.

Zaciskarka do tunelu - użyłam do trzymania gąbeczki, w tej chwili nie jest dostępna na stronie Indigo. Bez problemu gąbkę można trzymać w palcach, nie chciałam jednak zasłaniać widoku w kamerze stemplując całą ręką.

Top 3D Gloss- użyłam na koniec do zabezpieczenia całej stylizacji. Wspaniały połysk, nie matowieje z czasem i nie rysuje się. Posiada faktory UV. Koniecznie przetrzyj go cleanerem SuperShine dla pełnego błysku.



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :) Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)



14 komentarzy:

  1. Świetny efekt! :) Ja kiedyś próbowałam, ale niestety mi nie wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami stempluję gąbkami do podkładu. Nie zostawiają bąbelków, jak te do naczyń i w miarę łatwo nad nimi zapanować.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam babyboomer w dniu ślubu:) z delikatnym wzorkiem i kryształkiem paznokcie wyglądały pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie lubiłam frenczu, ale babyboomer wygląda cudownie. Nie potrafię zrobić go normalną gąbką (zostawia bąbelki), ale spróbowałam podróbką BB i wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam i nawet jako tako wyglądały. Ale Twój mani zdecydowanie bardziej mi się podoba :) Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdobienie jakim jest babyboomer, ostatnio nawet kupiłam specjalnie właśnie Natural i Sugar Effect :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy można użyć zwykłej bazy od Indigo ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.