środa, 26 kwietnia 2017

Warsztaty ze stylizacji rzęs "Glammy Mess" - krótka relacja

Tak jak obiecałam, wracam do Was z krótką relacją z warsztatów, o których pisałam kilka postów wcześniej, a mianowicie warsztatów ze stylizacji rzęs Posh Lashes Glammy Mess.
Przedstawię Wam czym są warsztaty, jak przebiegają, kto może w nich uczestniczyć, co ze sobą zabrać i czy warto na nie pójść.
Zaczynamy!



Czym są warsztaty i jak przebiegają?

Warsztaty to zajęcia grupowe, w małych, kameralnych grupkach.
Glammy Mess polegają na poznaniu nowoczesnych technik stylizacji rzęs, by uzyskać modny efekt "bałaganu na oku",w stylu Kim Kardashian, imitujących rzęsy na pasku używane przy makijażu.
Składają się z części teoretycznej, gdzie poznajemy suche fakty dotyczące konkretnych stylizacji i części praktycznej, gdzie na swojej modelce wykonujemy daną stylizację.

Dla kogo są przeznaczone?

Warsztaty te przeznaczone są dla osób, które rozpoczęły już swoją przygodę ze stylizacją rzęs i dobrze posługują się techniką 1:1, a także 2-3D.

Co dają nam warsztaty?

-Poszerzenie swojej wiedzy z zakresu stylizacji rzęs o nowe efekty.
-Dotarcie do większego grona klientów, oferując najmodniejsze rzęsy w tym sezonie, a tym samym większe zyski.
- Konkurencyjność naszej oferty, gdyż jest to efekt nowy, który nie każda stylistka rzęs umie wykonywać.
-Na koniec warsztatów otrzymujemy certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Co zabrać ze sobą?

Pęsety na których najlepiej się nam pracuje i modelkę.

Gdzie można odbyć warsztaty?

Tu możesz przeczytać, gdzie i w jakich terminach odbywają się warsztaty.



Jeśli chodzi o warsztaty, w których uczestniczyłam to jestem bardzo zadowolona.
Szkoliła mnie Monika Urbańska - Instruktor Posh Lashes. Ciepła, przemiła, zarażająca pasją i dobrą energią, o ogromnej wiedzy na temat rzęs, wykonywania stylizacji, a także wszystkiego co ich dotyczy. Pasjonatka swojego zawodu.
Uczenie się od takich ludzi to czysta przyjemność!
Szkolenie odbyło się w Bydgoszczy, przy ulicy Dolina 29, w nowo otwartym centrum szkoleniowym, połączonym z dystrybucją produktów. 
Poznałam techniki wykonywania rzęs, o których nie miałam pojęcia wcześniej. Bardzo mi się spodobały i mam zamiar zacząć na nich pracować.
Wyłapałam triki, które przydadzą mi się w dalszej pracy. Monika uświadomiła mi też wiele na temat klejów do rzęs, warunków jakie powinny mieć, co im szkodzi i jak należy z nimi postępować (szacun za tak obszerną wiedzę w tym temacie!).
Rozmawiałyśmy o alergiach przy stylizacji, technikach i zawodzie. Nie ma pytań, na które Monika nie umiałaby odpowiedzieć!

Bez wahania polecę Wam te warsztaty, gdyż uważam, że zdecydowanie warto wziąć w nich udział! Jeśli jesteście zainteresowani warsztatami właśnie z Moniką Urbańską, to kolejne odbędą się 20 maja w Toruniu. Terminy innych instruktorów, w innych miejscowościach macie podane w linku wyżej.



O jakich warsztatach chcielibyście jeszcze przeczytać? Chcecie post, w którym uświadomię Wam na co zwracać uwagę przy wyborze szkolenia? Piszcie :)


2 komentarze:

  1. No pewnie, że tak ... Człowiek cale życie się uczy ... a takie informacje jak najbardziej się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tez mysle ze sie przydadza. Ja szukajac warsztatow chetnie czytam o nich opinie :)

      Usuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.