poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Paleta Androgyny Jeffree Star Cosmetics

Mój najnowszy i jakże wyczekiwany zakup - paleta Androgyny od Jeffree Star Cosmetics. Kto śledzi mojego bloga, ten wie, że kosmetyki Jeffrego Stara cieszą mnie najbardziej. Nie mogłam zatem odpuścić kupna tej palety i kiedy tylko pojawiła się w Polsce, na colorsvibe.pl, musiała być moja.


Paleta Androgyny to pomysł Jeffrego na paletę nude, do makijaży dziennych, ale nie tylko.
Znajdziemy w niej 10 dużych cieni, napigmentowanych bardzo, bardzo mocno.
Kolory są niesamowite, choć może Military, czyli kolor żołnierskiej zieleni mi osobiście nie odpowiada. Ale może jeszcze się przekonam i wykorzystam go kiedyś.
Dominatrix,czyli ciepły, czekoladowy brąz i Fetish, czyli piękne bordo to moje ulubione kolory.
Cienie blendują się niesamowicie. Na powiekach utrzymują doskonale (na bazie Inglot eyeshadow keeper).


Paleta ma również piękne opakowanie. Dość masywne, różowe, przypominając krokodylą skórę. Urocze i typowe dla Jeffrego. W środku znajdziemy lusterko, przyozdobione ornamentami.


Koszt palety to 239zł. Jest to produkt wegański i nie testowany na zwierzętach. Zdecydowanie warta swojej ceny!

11 komentarzy:

  1. Piękna paleta. Dużo o niej słyszałam, ale jej cena mnie troszkę przytłacza... Nie zajmuję się makijażem profesjonalnie i szkoda by mi było wydać tyle na paletkę, pomimo tak wielu dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o niej słyszałam i planuję ją w przyszłości (mam nadzieję, niedalekiej) przygarnąć. Kolory ma po prostu fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza paleta tak sobie mi przypadła do gustu i jej nie kupiłam ale ta to petarda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest piękna, jednak szkoda,że tyle kosztuje.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby kolory zaskakujące ale muszę przyznać, że robią wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.