piątek, 14 kwietnia 2017

Indigo Nails Removable Base - poznaj produkt #1

W pierwszym wpisie postanowiłam przybliżyć Wam bazę hybrydową, pierwszą jaką w swojej ofercie Indigo Nails miało, czyli Removable Base.
Chcę, by posty miały ręce i nogi, toteż przejdziemy od baz, przez lakiery, a następnie topy. Później zaczną pojawiać się żele i cała reszta wspaniałości od #IndigoNails:).


Baza ta dostępna jest w dwóch pojemnościach (5 i 10ml), w butelce szklanej. Wygodny pędzelek ułatwia jej aplikację. Bazę aplikujemy po wcześniejszym przygotowaniu płytki paznokcia, pod lakier hybrydowy.
Utwardza się zarówno w lampie UV, jak i LED, oraz dual LED.
Konsystencja tej bazy jest średnio-gęsta przez co łatwo się nią pracuje. Nie ma problemu z zalewaniem skórek, gdyż nie spłynie nam na nie.
Baza nie cofa się w lampie, za co ogromny plus. Dyspersja jaką zostawia, nie jest na tyle duża by trzeba było przecierać ją wacikiem, kolor nam się nie cofnie.
Jest całkowicie rozpuszczalna w removerze.  Schodzi bardzo ładnie, szybko, w żaden sposób nie uszkadzając płytki paznokcia.
Producent obiecuje trwałość manicure nawet przez 6 tygodni! Muszę przyznać,że jest to prawda. Baza trzyma idealnie, choć wyjątek stanowią osoby z problemami hormonalnymi, u których nie zawsze trwałość jest aż tak dobra, lub osoby z bardzo zniszczoną płytką paznokcia (ale po pierwsze nie jest to żadna wada, gdyż takim osobom manicure ma prawo trzymać się krócej, a po drugie do baz dla takich osób przejdziemy w kolejnych wpisach, gdyż i takie Indigo ma w swojej ofercie).
Jedna cieniutka warstwa plus kolor wygląda bardzo naturalnie na pazurkach. Przy łamliwych  płytkach warto położyć jej dwie warstwy, które bardzo ładnie utwardzą paznokcie.
Bazy używam bardzo długo, bo od około 3lat i lubię używać jej nadal.  Wypróbowałam na różnych pazurkach i muszę przyznać, że w sumie nigdy mnie nie zawiodła. Zdecydowanie polecam.


PODSUMOWANIE:
-baza nadaje się do manicure hybrydowego i trzyma bardzo długo (nawet do 6 tygodni)
-ułatwia aplikację koloru 
-rozpuszcza się w removerze
-dzięki dość gęstej konsystencji łatwo się na niej pracuje
-posiada delikatną formułę dla naturalnej płytki
-utwardza i chroni paznokcie

UTWARDZANIE
30s w lamie LED i dual LED
2minuty w lampie UV 

KOSZT BAZY
29zł 5ml
55zł 10ml

PRODUKT KUPIĆ MOŻNA
na stronie głównej KLIK
u dystrybutorów KLIK

Masz pytanie odnośnie tej bazy? Uważasz, że temat nie został wyczerpany? Zapytaj w komentarzu, a na pewno Ci odpowiem i doradzę! :)

#indigo #indigonails

12 komentarzy:

  1. Z indigo mam tylko syrenke ale bardzo ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. syrenka też super, ale warto wypróbować i inne rzeczy bo są świetne :)

      Usuń
  2. Używam proteinowej i chętnie sprawdzę też tę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obecnie używam też bazy z Indigo, ale proteinowej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam proteinową ale zastanawiam się nad kupnem tej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też <3 ale ta jest również dobra <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie mam tylko proteinową, bo dopiero zaczęłam swoją przygodę z Indigo, ale ta też kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 tygodni, gdy u mnie po tygodniu spory odrost :D ciekawe, chyba ją sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.