środa, 19 kwietnia 2017

Nowy dział na blogu - szkolenia + info Warsztaty Glammy Mess, czyli stylizacja rzęs na rockowo

Dlaczego poruszam temat warsztatów i szkoleń? Dostaję coraz częściej wiadomości, gdzie pytacie mnie o dobre szkolenia i warsztaty, a także to, gdzie ja zdobywałam swoją wiedzę. Postanowiłam zatem, dzielić się informacjami, kiedy wiem, że szykuje się coś fajnego, czy nowego. Takiej tematyki na blogach urodowych jeszcze nie widziałam, dlatego postaram się stworzyć tu miejsce, w którym możecie wyhaczyć ciekawe wydarzenia dla siebie.

Tak się składa, że na horyzoncie pojawiły się warsztaty ze stylizacji rzęs, na które się wybieram. Wszyscy znamy widok pięknych, równych wachlarzy na oczach. Kto jednak pomyślał, że prosta linia, to nie jedyny efekt jakiego oczekują klientki? Coraz częściej Panie pytają o niecodzienne stylizacje, lekko zadziorne, niegrzeczne, lecz stylowe, przypominające nieco wyglądem rzęsy używane przy makijażach, czyli popularne rzęsy na pasku.
Powiem szczerze, że obserwuję rzęsy zrobione tą metodą i cóż... spodobały mi się na tyle, że też chcę potrafić zrobić takie! Zapisałam się więc na warsztaty zatytułowane "Glammy Mess" z firmy Posh Lashes. Wybieram się w najbliższą sobotę do Bydgoszczy, ale warsztaty prowadzone są w całej Polsce, w różnych terminach, jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam TU.
Relacja z warsztatów na pewno się pojawi, także śledźcie bloga. Ja jestem bardzo ciekawa jak będzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.