piątek, 21 kwietnia 2017

Flamingo King Nail Art Tutorial

A co jeśli tradycyjny babyboomer Ci się znudzi? Czy zdobienia będą wygadały na nim równie dobrze, jak na jednolitym kolorze? Pewnie! Dziś propozycja wiosenno-letnich paznokci, na których zamieszkał różowy flaming w nietuzinkowej koronie.


Jak zrobić podstawę, czyli babyboomer pokazywałam w poprzednim filmie <KLIK>.
Teraz zapraszam na Króla Flaminga. Bardzo prosty, a jednocześnie uroczy i modny w nadchodzącym sezonie. Inspiracji nową kolekcją Miami od Indigo Nails ciąg dalszy :)!




 Produkty jakich użyłam to:

Protein Base - produkt kultowy, recenzja TU

Żele Arte Brillante Indigo Nails <recenzja klik>
Like a Princess - dość mocny róż, uważam że to must have jeśli chodzi o te żele.
Pink Elephant - delikatny róż, również must have, występuje w prawie każdym moim zdobieniu :D
Black Poison - intensywna czerń

Sugar Effect Indigo Nails - gównie do zdobień typu sugar, ale ja używam do wszystkiego. Mocna pigmentacja, współgra z arte brillante, pięknie rozjaśniając kolory po wymieszaniu,nadaje im też lekko rzadszej konsystencji.

Malowałam pędzelkami:
Master Nail Art 004 - cienki włos, syntetyczny o długości około 6mm, dobrze rozkłada mi się nim kolor, maluje ornamenty, precyzyjne linie
Mater Nail Art 005 - bardzo cienki włos, niczym igła, idealnie precyzyjny, do cienkich linii

Kryształy Swarovski, które można dostać TU 



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)

11 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.