środa, 26 kwietnia 2017

Little Elephant Nail Art Tutorial

Było w klimatach Miami, a tym razem będzie na spokojnie. Dzisiejsze pazurki w kolorach szarości z uroczym, małym słonikiem są bardzo delikatne. Przypominają dziecięce rysunki, proste, trochę nierówne i takie mają być.  Bardzo proste i szybkie w wykonaniu. Zapraszam na film :)




Produkty jakich użyłam to

Protein Base - zawsze nadbudowuje nią płytkę. Produkt kultowy, recenzja TU 
 

 Caffe Latte Gel Polish- uwielbiam ten kolor! Idealnie wygląda sam jak i ze zdobieniami. Jeśli jesteś fanką szarości to musisz go wypróbować!
 
Żele Arte Brillante Indigo Nails <recenzja klik>
Pink Elephant - delikatny róż, również must have, występuje w prawie każdym moim zdobieniu :D
Black Poison - intensywna czerń
Lemon Cake - delikatny, żółty kolor. Bardzo go lubię, gdyż pięknie wygląda na pazurkach

Sugar Effect Indigo Nails - gównie do zdobień typu sugar, ale ja używam do wszystkiego. Mocna pigmentacja, współgra z arte brillante, pięknie rozjaśniając kolory po wymieszaniu,nadaje im też lekko rzadszej konsystencji.

Malowałam pędzelkami:
Master Nail Art 004 - cienki włos, syntetyczny o długości około 6mm, dobrze rozkłada mi się nim kolor, maluje ornamenty, precyzyjne linie
Mater Nail Art 005 - bardzo cienki włos, niczym igła, idealnie precyzyjny, do cienkich linii


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)



11 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.