czwartek, 27 kwietnia 2017

Wild Arrows Blur Effect Nail Art

Kolejna propozycja z kolorem Caffe Latte. Bardzo lubię szarości na paznokciach. Uważam, że połączone z różem wyglądają uroczo i pasują do wszystkiego.
Dzisiejsze zdobienie w stylu blur effect i rapido art. Letnia, wesoła stylizacja. Rozmycie zostało wykonane nie akwarelą, a hybrydą i bazą Strong od Indigo Nails. Jest to nietypowy sposób, a wygląda obłędnie i jest banalny w wykonaniu. Musicie wypróbować :)!




Produkty jakich użyłam to

Protein Base - zawsze nadbudowuje nią płytkę. Produkt kultowy, recenzja TU 


 Caffe Latte Gel Polish- uwielbiam ten kolor! Idealnie wygląda sam jak i ze zdobieniami. Jeśli jesteś fanką szarości to musisz go wypróbować!

Discoteca Kiss Gel Polishbardzo delikatny róż z nutą fioletu.

Miss America Gel Polish - petarda z kolekcji Miami, róż

Neon Pink Gel Polish - prawdziwy, intensywny neonowy róż

Rose Quartz Gel Polish - kolor roku 2016, delikatny, pastelowy róż

Base Ultra Strong - dzięki swojej płynnej konsystencji idealnie rozmywa hybrydę, tworząc efekt akwareli

Żele Arte Brillante Indigo Nails <recenzja klik>
Black Poison - intensywna czerń

Malowałam pędzelkami:
Master Nail Art 004 - cienki włos, syntetyczny o długości około 6mm, dobrze rozkłada mi się nim kolor, maluje ornamenty, precyzyjne linie
Mater Nail Art 005 - bardzo cienki włos, niczym igła, idealnie precyzyjny, do cienkich linii
Aquarelle Sting - super do blur effect, wypełniania kolorem, rozmywania i cieniowania


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)

9 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.