poniedziałek, 16 marca 2015

Love2mix szampon z papryczką chili stymulujący porost włosów

Szampony i maski Love2Mix są jednymi z moich ulubionych. Po szamponie z efektem laminowania wpadł mi w ręce ten z papryczką chili i ekstraktem z pomarańczy.


Szampon kupić można w internecie za około 18zł lub w sklepach z rosyjskimi kosmetykami. Produkt dostajemy w czarnej butelce z dozownikiem (na zatrzask) o pojemności 360ml.
Ma on za zadanie, prócz mycia włosów oczywiście ;), przyspieszyć ich porost i wzmocnić cebulki włosowe. Nie zawiera SLS.
Zapach szamponu mi osobiście przypomina trochę delicje pomarańczowe. Pieni się dość dobrze i zmywa oleje z włosów, co dla mnie jest bardzo ważne.
Nie oczekiwałam,że włosy zaczną mi po nim szybciej rosnąć, no i nie zaczęły. Czy cebulki włosowe się wzmocniło również chyba nie. To tylko szampon i nie należy oczekiwać od niego cudów. Od porostu i wzmocnienia są wcierki.
Szampon jednak bardzo dobrze myje, nie podrażnia i jestem z niego zadowolona :)
Nie raz jeszcze wrócę do produktów Love2Mix


15 komentarzy:

  1. Sceptycznie podchodzę do szamponów na porost włosów, u mnie się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam ale wypróbowałabym z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wlosy i tak rosną bardzo szybko i tylko mnie to denerwuje bo co chwile muszę farbowac odrosty, wiec od takich specyfikow trzymam sie z dala :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Tobą, ja również nie liczę od szamponów (nawet jak producent obiecuje) że włosy zaczną szybko rosnąc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie szampon służy wyłącznie do oczyszczenia włosów i sformułowania dotyczące przyspieszenia porostu na mnie nie działają ;) poza tym jestem zdystansowana do produktów z papryczką chilli, bo olejek z jej zawartością straszliwie podrażnił mi skalp :<

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszą mnie ich produkty i chętnie coś wypróbuje od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie potrzebuję tego typu szamponów;p ogólnie nie wierze w takie cuda;p

    OdpowiedzUsuń
  8. z papryczką chili, dobrze, że nie piecze, a z tym szybszym porostem włosów też uważam, że to tylko zabieg marketingowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy a zwłaszcza ta papryczka chili w składzi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie słyszałam o tym szamponie, gdzie go można dostać ?

    Ja dopiero zaczynam, zapraszam : www.mylusiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę taki! :) jak stymuluje porost włosów to biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.