niedziela, 14 stycznia 2018

X White Indigo Nails - poznaj produkt #16

Dziś o żelu nieco zapomnianym, a u mnie używanym niemal przez cały czas. Myślę, że warto o nim wspomnieć zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy to śnieżynki i bałwanki zagoszczą na paznokciach prawie każdej pani. Mowa o żelu X White od Indigo Nails.
Jest to twardy, biały żel przeznaczony głównie do malowanego frencha. Ja wykorzystuję go niemal do wszystkich zdobień z użyciem białego koloru i również sprawdza się rewelacyjnie.
A co w nim takiego niezwykłego?



Jak dla mnie idealna konsystencja! Jest rzadki, ale na tyle, że mimo wszystko doskonale trzyma i słucha się pędzla, nie spływa i nie ucieka.
Kolejną rzeczą, za którą go uwielbiam jest pigmentacja. Tak idealnego białego jeszcze nie widziałam, kryje pięknie i idealnie po jednym pociągnięciu.
X White utwardza się w lampie UV (3min) i dual led (30s-1min).
Jeżeli chcemy pokryć nim cały paznokieć, to tylko ten zbudowany żelem, gdyż jest to produkt twardy i na elastycznej bazie może odpryskiwać.


X White występuje w kilku pojemnościach - od 5 do 50ml, w buteleczce z pędzelkiem i w słoiczkach. Osobiście preferuję wersję w pędzelku 5ml za 29zł.  Jest baaardzo wydajny i wystarczy na długo!

Podsumowując, jest to genialny żel zarówno do perfekcyjnej linii uśmiechu, a także do zdobień i sharm effect. Nie wyobrażam sobie pracy bez niego!


PODSUMOWANIE
-twardy żel bialy
-do zdobień i frencha
-rzadka konsystencja
-różne pojemności
-bardzo wydajny
UTWARDZANIE
30s -1 min lampy LED i dual LED
3min lampa UV

GDZIE KUPIĆ
na stronie głównej <klik>
u dystrybutorów <klik> 

KOSZT
29zł/5ml

3 komentarze:

  1. Kiedyś muszę się na niego zdecydować, teraz wybrałam Mr.
    White :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie korzystałam z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam przerwę od hybryd, ale kto wie może wpadnie kiedyś w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.