czwartek, 12 października 2017

Floral Fox Nail Art

Kolejna gwiazda jesieni, czyli lis w polnych kwiatach, jest kolejną propozycją na zdobienie paznokci. Motyw delikatny, łatwy i przyjemny, w stonowanych kolorach.




Produkty jakich użyłam do stylizacji pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

Good Idea - transparentna hybryda z najnowszej kolekcji Mama Style

Bloody Orange - piękny, rudawy pomarańcz

Mokka - intensywny brąz

Black Poison - intensywna czerń

Cotton Candy - lawendowy fiolet

Glam Mom - butelkowa zieleń z najnowszej kolekcji Mama Style

Tokyo Style - brudny, przygaszony wrzosowy

Cookie Monster - piękny niebieski

Master Nail Art 005 - precyzyjny pędzelek do zdobień


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)



3 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.