piątek, 6 października 2017

Umbrella Nail Art

Jesień to deszczowa pora. Każdemu przyda się parasolka. Czemu więc nie namalować jej na pazurkach? Dziś właśnie takie, deszczowe zdobienie :)




Produkty użyte do tego zdobienia pochodzą ze strony Indigo Nails i są to:

Good Idea - transparentna hybryda z najnowszej kolekcji Natali Siwiec mama Style

Mama No Drama - intensywny róż z kolekcji Mama Style

Trantula - ciemny fiolet, idealny do cieniowania

X White - biały żel bez warstwy dyspersyjnej

Master Nail Art 005- mój ulubiony pędzelek do zdobień, cieniutki i precyzyjny



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)


3 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.