wtorek, 3 kwietnia 2018

Smoke Powders Indigo Nails

Kto nie słyszał o hicie, który zawładnął ostatnio mani większości kobiet? Mowa o efekcie dymu  na paznokciach. A jeśli o nim mowa potrzebujemy też produktu do jego zrobienia. Indigo stworzyło specjale pudry, które ułatwią wykonanie takiego zdobienia.



Występują w 6 neonowych kolorach:

Mandarina - intensywna, neonowa, idealna pomarańcza

Yellowmania (mój kolor)- przepiękny żółty

Brutal Pink - zdecydowanie przepiękny róż w stylu barbie :D

Havana Red - neonowa czerwień

Ultragreen - piękna, żywa, trawiasta zieleń

Electric Blue - głęboki, niebieski neon



Za produkt 2,5ml zapłacimy 9zł. Do zdobienia trzeba go bardzo malutko, dlatego nie musimy się obawiać, że zaraz się skończy.
Prócz efektu dymu wyczarować możemy nimi idealne ombre, a także zdobienia w stylu sugar! Takie neonowe pyłki z pewnością przydadzą się do letnich zdobień. Moja kolekcja z pewnością poszerzy się o kolejne odcienie.

1 komentarz:

  1. Ja kupiłam takie pyłki za 10 zł 6 kolorów, więc dla mbie akurat ta wersja nie jest opłacalna ;) Chociaż pyłki Indigo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.