wtorek, 24 kwietnia 2018

Stylizacja rzęs

Na blogu ostatnio jest mnie nieco mniej. Dlaczego? Oto powód! Rzęsy! 
W ostatnim czasie pracuje dość intensywnie zawodowo. Rzęsy od roku są moją pasją nr 1 i temu poświęcam większość mojego czasu, pracując i doszkalając się ze stylizacji. 
Postanowiłam dzielić się swoimi pracami również tutaj :). Oto kilka z nich:





Rzęsy na których pracuje to Posh Lashes. Głównie wersja silk i mink, które dostać możesz TU
Silk charakteryzuje się kruczoczarnym kolorem i eleganckim połyskiem. Mink natomiast są matowe i również intensywnie czarne. Więcej o rzęsach pisałam TU.  

Jeśli natomiast szukasz stylistki rzęs z Olsztyna to serdecznie Cię zapraszam :) 10 kwietnia minął rok odkąd zostałam Posh Lasher - certyfikowaną stylistką rzęs marki Posh Lashes, kończąc wszystkie etapy szkoleń (1:1,  małe objętości, supersize), a także uczestnicząc w warsztatach dodatkowych (business look i glammy mess). 
Zapewniam Cię, że dobierzemy idealną stylizację dla twojego oka, którą dopełnią najwyższe jakościowo produkty marki Posh.  



5 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.