piątek, 22 czerwca 2018

Warsztaty ze stylizacji rzęs - 60 minutes lashes

Dziś relacja ze szkolenia, a właściwie rzęsowych warsztatów.
 W ostatnią sobotę wybrałam się do Warszawy, w celu poszerzenia mojej wiedzy z zakresu stylizacji rzęs, do studio przezdolnej instruktorki Agaty Kaczmarek - Beauty Butterfly, gdzie prowadzone są szkolenia Posh Lashes.




Czym są warsztaty ze stylizacji rzęs i jak przebiegają?

To zajęcia prowadzone w małych, kameralnych grupach. Składają się z części teoretycznej, a także praktyki na modelce. 

Dla kogo są przeznaczone?

Warsztaty 60 minutes lashes przeznaczone są dla stylistek rzęs, którym nie są obce metody wolumetryczne. 

Co dają nam warsztaty?

-Poszerzenie swojej wiedzy z zakresu stylizacji rzęs o nowe efekty
-Dotarcie do większego grona klientów, wychodząc na przeciw ich oczekiwaniom, dotyczącym skrócenia czasu podczas wizyty w studiu stylizacji 
- Przyspieszenie tempa pracy
- Konkurencyjność naszej oferty, gdyż jest to efekt nowy, który nie każda stylistka rzęs umie wykonywać
-Na koniec warsztatów otrzymujemy certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności

Co zabrać ze sobą?

Pęsety i modelkę. 

Gdzie można znaleźć terminy warsztatów?

TU znajdziesz wszystkie dostępne terminy i miejsca, w których się odbywają. 



Jeśli chodzi o warsztaty, w któtych uczestniczyłam, jestem pod wielkim wrażeniem.
Po pierwsze przesympatyczna instruktorka o ogromnej wiedzy - Agata Kaczmarek, poprowadziła je sprawnie, przekazując nam masę przydatnych informacji, dotyczących stylizacji rzęs.  
Kolejna sprawa  to technika jaką poznałam. Nie wyobrażałam sobie, że można zrobić tak piękną stylizację zaledwie w godzinę! Kilka nowych trików, pomocnych rad, a rzęsy kleiły się same. Zdecydowanie wykorzystam tą wiedzę w pracy codziennej!
Do swojej oferty wprowadziłam właśnie nowy zabieg "60min lashes/rzęsy w 60 minut", który od razu zaczął cieszyć się dużym powodzeniem wśród klientek. 15 zapisów w ciągu godziny od publikacji informacji na jego temat robi wrażenie :)! 
Wszystkim głodnym rzęsowej wiedzy, z czystym sumieniem mogę serdecznie polecić szkolenia Posh!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.