wtorek, 26 czerwca 2018

Manicure frezarkowy - relacja z warsztatów

Kolejne warsztaty za mną! tym razem był to manicure frezarkowy. Odwiedziłam znane mi już miejsce, a mianowicie Studio Beauty Butterfly, w którym szkolenia prowadzi właścicielka, przemiła Agata Kaczmarek, instruktorka marki Indigo Nails, a także Posh Lashes.



 Na czym polegają warsztaty paznokciowe?
To zajęcia z instruktorem, prowadzącym warsztaty na konkretny temat. Odbywają się w grupach.
W zależności od tematu, przeznaczone są dla bardziej, lub mniej zaawansowanych stylistek.

Czym jest manicure frezarkowy?
To metoda, za pomocą której cały paznokieć, a także skórki opracowujemy jedynie za pomocą frezarki.

Szkolenie zaczęłyśmy od teorii. Agata przedstawiła zasady pracy z frezarką, a także opisała wszystkie niezbędne frezy do wykonania manicure. Następnie przypominała jak należy postąpić z paznokciami przed nałożeniem hybrydy.
Kiedy wszystko było już jasne, przeszłyśmy do zajęć praktycznych. Każda na swoich pazurkach wykonała pełny zabieg manicure frezarkowego. Bonusem na szkoleniu było poznanie techniki aplikowania koloru idealnie pod skórki, bez użycia dodatkowych akcesoriów, takich jak cienki pędzelek, czy sonda.


Z warsztatów jestem baaardzo zadowolona! Techniki, które poznałam zdecydowanie przyspieszą moją codzienną pracę, a skórki moich klientek będą opracowane idealnie! Jeśli chodzi o instruktorkę, to jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy Agaty! Jest niesamowita, potrafi odpowiedzieć na każde pytanie, jest bardzo cierpliwa i pomocna. Zdecydowanie polecam szkolenia, które prowadzi!
Agatę Kaczmarek znaleźć można w Warszawie, przy ulicy Smolnej 11.  Jeśli natomiast Warszawa nie jest Ci po drodze, zapewniam, że program przygotowany przez Indigo Nails, realizowany jest przez wszystkie indigowe instruktorki z takim samym zaangażowaniem, a ich wiedza w temacie jest niepodważalna. Punkty szkoleniowe Indigo znajdziesz w całej Polsce (i nie tylko!), a ich lista przedstawiona jest tutaj: klik
Z kim widzę się na kolejnym szkoleniu? :)

1 komentarz:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.