niedziela, 10 lipca 2016

Kosmetyczni ulubieńcy czerwca

I kolejni ulubieńcy, tym razem czerwcowi :)

3. Pędzel typu szczotka GlamBrush OV. 2

Kupiłam ją jakiś czas temu, użyłam i nie zachwyciła. Postanowiłam dać jej drugą szansę i... przepadłam. Zakochałam się i przez jakiś czas podkład i puder będę nakładać już tylko nią. Ślicznie się rozprowadza, nie pochłania wielkich ilości produktów. Niesamowita



2. Puder rozświetlający Smart Girls Get More

Pięknie wygląda na twarzy latem. Cudowny efekt delikatnego rozświetlenia. A nałożony wyżej wymienionym GlamBrushem jest niesamowity. Możecie o nim poczytać więcej  TU




3.Jeffree Star Beauty Killer

Nie mogło być inaczej. Nigdy nie czekałam aż tak, na żaden z kosmetyków i nie zawiodłam się. Paleta jest niesamowita. Pigmentacja, trwałość, kolory. Wszystko mi w niej odpowiada. Marzę by Jeffree wypuścił jeszcze paletkę nudziaków. Byłabym w niebie.Cała paczka od Jeffree Star Cosmetics towarzyszy mi niemal codziennie w makijażu. Uwielbiam.



8 komentarzy:

  1. Sama się zastanawiam nad pędzlem typu szczotka.
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam o tej Glambrush choć jakoś ona do mnie nie przemawia, może kiedyś zmienię zdanie jeśli trafi ona w moje rączki! A paletka jest cudna 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. "Szczot" do podkładu nie lubię, ale za to paletka cieni wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kolory w paletce - w sam raz do letnich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego rodzaju pędzlaki, jak twój glam brush coraz bardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.