poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Removable Liquid Base Indigo Nails - poznaj produkt #4

Removable Liquid Base, to ostatnia baza hybrydowa Indigo Nails, jaką chcę Wam przedstawić. Dedykowana jest do płytek trudnych - klientek cierpiących na problemy hormonalne, czy nadpotliwość, u których bazy tradycyjne nie sprawdzają się. Dzięki Liquid Base, manicure utrzyma się nawet do 5 tygodni.


Baza występuje w dwóch pojemnościach 5ml (29zł) i 10ml (55zł), w szklanych buteleczkach z pędzelkiem.
Jest całkowicie rozpuszczalna w removerze. Jej konsystencja jest bardzo rzadka, przez co należy nakładać ją na jeden paznokieć, a następie utwardzać w lampie, by nie zalała skórek. Czas utwardzania to 30s w lampach LED i dual LED, 2 minuty w lamie UV.
Zostawia bardzo dużą warstwę dyspersyjną, którą przed nałożeniem koloru należy delikatnie przetrzeć suchym pędzelkiem od żelu, lub wacikiem bezpyłowym. Uwaga- należy robić to ostrożnie, żeby nie zetrzeć całej warstwy, gdyż wtedy kolor może odprysnąć.


 Co tu dużo mówić, sprawdza się. Panie, którym hybryda nie trzymała się i odchodziła płatami, wreszcie mogą cieszyć się pięknymi paznokciami. Mi fajnie się nią pracuje, bo bardzo ładnie rozkłada się na paznokciu, a dzięki lampie dual led utwardza się w moment.
Jeśli cierpisz na nadpotliwość lub problemy hormonalne, a marzysz o paznokciach, które utrzymają się dłuugo to zdecydowanie baza dla Ciebie.

PODSUMOWANIE
-baza hybrydowa rozpuszczalna w removerze
-do trudnych płytek paznokcia, głównie klientek z problemami hormonalnymi, nadpotliwością
-bardzo rzadka konsystencja
-po pomalowaniu należy ją przetrzeć, ze względu na dużą dyspersję

UTWARDZANIE
30s lampy LED i dual LED
2min lampa UV

GDZIE KUPIĆ
na stronie głównej <klik>
u dystrybutorów <klik> 

Masz pytania co do bazy? Uważasz, że nie wyczerpałam tematu? Pisz w komentarzu, a chętnie odpowiem :)

14 komentarzy:

  1. Ja na razie używam bazy proteinowej i jestem zachwycona :) Może wkrótce przyjdzie czas i na tą, bo brzmi po prostu świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,pomożesz mi dobrać idealną bazę? Robię paznokcie sobie na bazie proteinowej i trzymają się super (nawet bez primera) natomiast mamie przy pierwszej aplikacji (bez primera) schodziły płatami, teraz z primerem trzymają się bez zarzutu tydzień po czym zaczynają odpryskiwać przy wolnym brzegu (nie zalewam skórek i zabezpieczam wolny brzeg, więc raczej to kwestia płytki, niż nieumiejętnej aplikacji). Płytka nie jest "tłusta" ani cienka, za to dość miękka, fajnie by było, gdyby baza ją dodatkowo utwardziła. Jaka baza poza proteinową się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli Ty polecasz to trzeba będzie ją wypróbować :) zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oprócz pyłku to nie mam z tej marki żadnego lakieru u sibie w kolekcji. Kiedyś na pewno to się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 tygodni ?! ja juz po 2 mam taki odrost, ze muszę zrobić nowe, baza semilaca mi w zupełności wystarcza pomimo tłustej płytki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze warto wyprowac manicure kombinowany?

      Usuń
    2. no nie wiem, chyba wolę nie kombinować. jak już używam np. hybryd semilaca to uważam, ze lepiej używać wszystkich produktów tej firmy

      Usuń
    3. :D manicure kombinowany to technika nakladania produktu pod same skorki, dzieki czemu nie ma widocznego odrostu ;)

      Usuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.