piątek, 23 czerwca 2017

Kolejne delikatne zdobienie. Do kolorów jakie miałam już na pazurkach, postanowiłam dodać coś ekstra. I tak oto powstało cukrowe serduszko, wysypane fioletową syrenką z nowej kolekcji Indigo Nails, otoczone białymi zawijaskami malowanymi żelem X White. 
Proste, słodkie i urocze. 
Zapraszam na film :)





Produkty jakich użyłam pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

Protein Base- nadbudowuję nią płytkę paznokcia

Figo Fago Gel Brush- przepiękny fiolet

Lavender Gel Brush- delikatny, lawendowy fiolet

Serenity Gel Brush - niebiesko-szary, kolor roku 2016

Happy Hippo- delikatny szary

Pędzel Aquarelle Sting - super do nakładania koloru

Dry Top - piękie błyszczący  top bez dyspersji

Sugar Effect - idealny do cukrowych efektów

Syrenka fioletowa - prześliczna, neonowo fioletowa, mieniąca się złotem syrenka

X White - żel bez dyspersji, o mocnej pigmentacji 

Pędzel Master Nail Art nr 5 - idealnie cienki pędzel do zdobień


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :) 


4 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.