czwartek, 22 czerwca 2017

Picasso Marble Nail Art

Dziś pazurki krótkie, delikatne, w stonowanych kolorach szarości i fioletu. Dodatkowo banalnie proste w wykonaniu, a jednocześnie przeurocze. Całość paznokci pokryłam kolorem Happy Hipo Gel brush od Indigo Nails, jeden natomiast to mieszanka gel brushy Lavender, Figo Fago i Serenity.
Bardzo lubię takie delikatne stylizacje, a Wy?






Produkty jakich użyłam pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

Protein Base- nadbudowuję nią płytkę paznokcia

Figo Fago Gel Brush- przepiękny fiolet

Lavender Gel Brush- delikatny, lawendowy fiolet

Serenity Gel Brush - niebiesko-szary, kolor roku 2016

Happy Hippo- delikatny szary

Pędzel Aquarelle Sting - super do nakładania koloru

Dry Top - piękie błyszczący  top bez dyspersji



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :) 


3 komentarze:

  1. ładne kolorki!! uwielbiam szarości i fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne to zdobienie na serdecznym palcu, ja również nadbudowuję płytkę ale semi hardi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.