środa, 26 lipca 2017

Sugar Effect Indigo Nails - poznaj produkt #13

Dziś produkt, który był jednym z moich pierwszych zakupów w Indigo Nails. Zobaczylam go na szkoleniu i przepadłam. Mowa o żelu Sugar Effect.



Jest to biały żel do paznokci przeznaczony głównie do cukrowych zdobień, natomiast można wykorzystać go na wieeele innych sposobów. A jakich?

Po pierwsze jako żel do pokrycia całego paznokcia (zbudowanego żelem lub bazą proteinową, gdyż na naturalnym może pękać, ze względu na swoją twardość).

Po drugie jako produkt do malowania końcówki french, również na paznokciach z cienką warstwą bazy hybrydowej (nie popęka).

Po trzecie do zdobień. Wszelkich! Od zdobień typu sugar (jak sama nazwa wskazuje), po przeróżne zawijasy, malowanki, postacie - wszystko!

Po czwarte do rozjaśniania kolorów. Ja bardzo często mieszam go z innymi produktami, by uzyskać jaśniejszy odcień.

Po piąte - jest idealny do ombre! Babyboomer to łatwizna z sugar effectem!



Sugar Effect utwardza się w lampach UV (2min), led i dual led (30s). Jest idealnie biały, gęstawy, natomiast dobrze rozkłada się pędzlem.  Ma bardzo dobrą pigmentację i mocną warstwę dyspersyjną.
Może kipieć z pudełeczka, natomiast wystarczy otworzyć go we właściwy sposób, by wyeliminować ten problem. Nie należy zrywać całego wieczka, a zrobić w nim dziurkę, przez którą wydobędziemy produkt.
Koszt to 33zł za 8ml. Jest to niska cena, gdyż sugar jest bardzo wydajny.



PODSUMOWANIE
-biały żel w słoiczku przeznaczony do zdobień
-nierozpuszczalny w removerze
-nadaje się do zdobień i na utwardzone i zbudowane wcześniej paznokcie
-na naturalnej płytce może pękać
-piękna biel
-mocna pigmentacja
-dość gęsta konsystencja
-mocna warstwa dyspersyjna
-wiele zastoswań

UTWARDZANIE
30s lampy LED i dual LED
2min lampa UV

GDZIE KUPIĆ
na stronie głównej <klik> 
u dystrybutorów <klik> 

KOSZT
33zł 8ml

15 komentarzy:

  1. Nie mam zielonego pojęcia co to jest :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę ! Nie słyszałam nigdy o tym 😛ciekawe !
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super ja to już mam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujacy zel. Wczesniej sie z nim nie spotkalam, ale taki multi warto miec pod reka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, i polecam! Niezastąpiony 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z MUST HAVE ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zdarza sie Wam że po utwardzeniu i przejechaniu topem robią się mazy takie?Widać gdzie jechałam pędzelkiem.Mam lampe 48 ccfl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy położony na dwóch warstwach hybrydy, na naturalnych paznokciach też może peknac?? Miałam taki przypadek i proboje się dowiedzieć gdzie popełniłam blad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy po nalozeniu na utwardzona hybryde na naturalnych paznokciach też jest możliwość pęknięcia ????

    OdpowiedzUsuń
  10. Utwardzilam w top coat do hybrydy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.