czwartek, 20 lipca 2017

Watermelon Nail Art

Dalej owocowo! To już trzeci arbuz na moim kanale. Każdy inny, natomiast wszystkie trzy smakowite i doskonałe, jako letnie zdobienie pazurków! Ten jest bardzo prosty i każdy powinien sobie z nim poradzić :). Zapraszam.





Produkty jakich użyłam pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

French White Gel Polish - delikatna Biel, Jako baza do stylizacji

Matrioshka Gel Polish - śliczny róż

Bim Bam Bom Gel Polish - groszkowa zieleń

Forever Young Arte Brilliante - neon zieleń

Black Poison Arte Brillante - czerń

X white - biały, twardy żel

Dry Top- top bez dyspersji, idealnie błyszczący. recenzja klik

Master Nail Art 005 - idealny pędzel do zdobień, cieniutki i precyzyjny




Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :) 




3 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.