Czy warto prowadzić kartę klienta w przypadku zabiegów stylizacji rzęs? Oczywiście! A dlaczego? O tym dziś.
Po pierwsze
Wywiad z klientką i ankieta z przeciwwskazaniami to podstawa, by móc wykluczyć czynniki uniemożliwiające zrobienie stylizacji. Podpisanie zgody do wykonania zabiegu jest bardzo ważne i dzięki niemu uniknąć możemy nieprzyjemności np. w momencie kiedy klientka zatai przed nami informację o uczuleniu na klej.
Po drugie
Prowadzenie dokumentacji klienta świadczy o poważnym podejściu do zabiegu i profesjonalizmie osoby wykonującej go. Klientki na pewno docenią takie postępowanie.
Po trzecie
Jest to ogromne ułatwienie. Znacie te sytuacje, kiedy klientka wraca do Was po dłuższym czasie nieobecności i prosi o dokładnie taką samą stylizację jaką miała wcześniej, a zupełnie nie umie Wam powiedzieć, czy była do objętość, czy może 1:1? Dzięki karcie problem rozwiązany! Zaglądamy i wiemy wszystko. Metoda, skręt, długość.
Ważne by zapisywać też odczucia klientki po zabiegu, stan rzęs, ewentualne podrażnienia oczu, klej na którym pracowałyśmy. Pozwoli to wykluczyć ewentualne czynniki powodujące podrażnienie oka, czy dopasować klej, który sprawdził się u danej osoby najbardziej.
Fajnie zapisać sobie również numer telefonu, czy email klientki. Dzięki temu łatwo będzie się nam z nią skontaktować. Email może pomóc również w budowaniu bazy klientek i wizerunku firmy (kto nie lubi wejść na pocztę i dostać maila z kuponem rabatowym? Miło kojarzą się Wam sklepy i lokale wysyłające zniżki? No właśnie ;) ).
A jak przygotować kartę i co przydałoby się w niej umieścić?
Nie trzeba trudzić się samemu! Posh Lashes wprowadziło właśnie karty klienta, w których znajdziemy wszystko co potrzeba, a dodatkowo mają piękny wygląd, dzięki czemu nasza klientka poczuje się wyjątkowo. 10 karto to koszt tylko 16 złotych! Warto!
Świetna sprawa ! Bardzo profesjonalne podejście
OdpowiedzUsuń