środa, 16 sierpnia 2017

Palm Trees Nail Art

Kolejne zdobienie w letnim klimacie na bazie ombre! Tym razem popularny motyw palm. Bardzo wakacyjny i bardzo prosty.  Każdy poradzi sobie z nim bez problemu!
Jak zrobić ombre zobaczysz w TYM filmiku. A dziś przechodzimy do palm. 




Produkty jakich użyłam do stylizacji pochodzą ze strony Indigo Nails i są to:

Bombastic Gel Brush - przepiękny, soczysty fiolet


Oh So Special Gel Polish - neonowy pomarańcz

Lemon Cake Arte Brillante - cytrynowy żółty 

Black Poison Arte Brilliante - intensywna czerń o niesamowitym kryciu

Master Nail Art 005 - idealny pędzel do zdobień
Dry Top - top bez dyspersji 




Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)


1 komentarz:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.