czwartek, 17 sierpnia 2017

Summer Starfish Nail Art

Rozgwiazdy na pazurkach? Czemu nie! Dziś właśnie takie zdobienie, doprawione efektem pixel Kopciuszek. Przy okazji nauczymy się też robić zdobienie typu snake. A to wszystko w pięknej, niebieskiej  tonacji.





Produkty jakich użyłam do tego zdobienia pochodzą ze strony Indigo Nails i są to:

Florida Dreams Gel Polish - piękny niebieski z najnowszej kolekcji Natalii Siwiec lato 2017

Wet Look - jeden z mooch ulubionych topów, pięknie błyszczy, dobrze się rozprowadza, lubię jego konsystencję, która idealnie spradza się przy zdobieniach typu snake

Sugar Effect- biały żel do zdobień i nie tylko, mój must have

Caramel Cake Arte Brillante - świetny cielisty kolor

Bloody Oragne Arte Brillante - zgaszona pomarańcza

Pixel Effect Kopciuszek - przepięknie opalizujący na niebiesko pyłek

Sonda - idealna do kropeczek

Master Nail Art 005 - mój ukochany pędzel do zdobień

Pędzel do zeru nr 6 - idealny do pokrycia całego paznokcia kolorem, jak i pracy przy stylizacjach żelowych


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)


3 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.