wtorek, 16 maja 2017

Colorful Pixel

Zapraszam na film, gdzie dowiecie się jak krok po kroku wykonać kolorową, letnią stylizację. Paznokcie przypominają nieco lody Zapp. Kolory z najnowszej kolekcji Natalii Siwiec Miami Indigo Nails, zalazły towarzystwo u boku efektu Pixel Kopciuszek, który fenomenalnie błyszczy się w słońcu. Koniecznie wypróbujcie!


Na palcu najmniejszym znajduje się kolor Call Me  A Unicorn, środkowym Los Flamingos, a na kciuku Chiquita Banana. Kolekcja Miami, zdecydowanie dalej podbija moje serce.




Produkty jakich użyłam do stylizacji znaleźć możecie na stronie Indigo Nails i są to

Żel budujący Take Your Time Indigo Nails- zbudowałam nim szkielet

Żel budujący Light Rose Indigo Nails - do budowy paznokcia

Recenzja tych żeli dostępna TU

Don't Worry Beach Happy Gel Polish- niebiesko-morski kolor z nowej kolekcji Miami

Los Flamingos Gel Polish - piękny, żywy róż z najnowszej kolekcji Indigo.

Chiquita Banana Gel Polish - uroczy żółty, w kolorze lemoniady. Wiosenny, piękny i pasujący do wszystkiego! 

See U Later, Alligator Gel Polish - miętowa zieleń

My Summer Melons Gel Polish - piękny, lekko pomarańczowy odcień, jak dojrzały melon!

Call Me A Unicorn Gel Polish - delikatny, lekko szary błękit, obłędny!


Master Nail Art 004 - cienki włos, syntetyczny o długości około 6mm, dobrze rozkłada mi się nim kolor, maluje ornamenty, precyzyjne linie

Pixel Effect Kopciuszek - piękne drobinki, zamknięte w małym słoiczku, mienią się tysiącem kolorów w słońcu. Must have zarówno na lato jak i karnawał!

Dry Top - pięknie błyszczący top hybrydowy, bez warstwy dyspersyjnej



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)

11 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.