czwartek, 11 maja 2017

Pink Pineapple nail art

Pozostajemy w wiosenno-letnich klimatach. Inspiracji kolekcją Miami Indigo Nails ciąg dalszy. Dziś różowy ananas w towarzystwie kropeczek i ombre. Uważam, że to doskonała propozycja na zbliżające się wakacje :)! Zapraszam do oglądania



Jak zrobić ombre hybrydami pokazywałam w TYM filmiku.






Produkty jakich użyłam

Żel budujący Take Your Time Indigo Nails- zbudowałam nim szkielet

Żel budujący Light Rose Indigo Nails - do budowy paznokcia

Recenzja tych żeli dostępna TU

Don't Worry Beach Happy Gel Polish- niebiesko-morski kolor z nowej kolekcji Miami

Chiquita Banana Gel Polish  - delikatny, wiosenny żółty

See U Later, Alligator - miętowa zieleń


Żele Arte Brillante Indigo Nails <recenzja klik>

Green Tea - piękna, trawiasta zieleń
Rain Forest - intensywna zieleń
Luna Park - żywy, neonowy róż

 Sugar Effect Indigo Nails - gównie do zdobień typu sugar, ale ja używam do wszystkiego. Mocna pigmentacja, współgra z arte brillante, pięknie rozjaśniając kolory po wymieszaniu,nadaje im też lekko rzadszej konsystencji.

Wet Look Top - piękny błysk. Jest to top dający efekt faktycznie mokrych paznokci.  Jeśli lubisz mocny połysk koniecznie wypróbuj!

Pędzelek Master Nail Art 005 -  świetny do zdobień, cienkie linie nie są dla niego problemem. Bardzo precyzyjny i mega przyjemny w pracy. Nie wyobrażam już sobie zdobień bez niego! Must have

Sonda - idealna do kropeczek i wydrapywanych wzorów

Pędzel do żelu #6 - idealny do żelu i nakładania produktów, dwustronny

Cleaner Wipe Off - do przemywania dyspersji

Buffer - do zmatowienia


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)

4 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.