poniedziałek, 19 marca 2018

Najlepsze formy do przedłużania paznokci - Indigo Nails

Post będzie bardzo krótki, ale zdecydowanie przydatny. Jeśli szukasz idealnych form do przedłużania paznokci to dobrze trafiłaś!
Już od końca listopada dostępne są nowe formy Indigo Nails. Kupiłam, użyłam i przepadłam.



Jak wiadomo, większość osób na początku ma z formami trochę problemów. Jak podłożyć, jak podciąć, jak skleić. Dzięki produktowi Indigo, kłopoty odchodzą w niepamięć!



Po pierwsze są one bardzo elastyczne, a zarazem na tyle sztywne by nie wyginać się pod każdym naciskiem, co ułatwia ich podłożenie.
Dzięki temu łatwo jest też je podciąć odpowiednio pod kształt paznokcia naturalnego.
Po drugie mocny klej zapobiega rozklejaniu. Jednocześnie nie jest też na tyle klejący, by nie można było go odkleić od rękawiczek.
A po trzecie i najważniejsze - są na nich wszystkie linie niezbędne do podcięcia! Pokazują również jak rozłożyć żel, gdzie zagiąć formę i gdzie ją skleić.



Odstępy między liczbami wskazującymi na długość do jakiej chcemy przedłużać są na tyle krótkie, że bez problemu dobierzemy odpowiednią długość paznokci.

Zdecydowanie przyspieszają czas pracy i znacznie ją ułatwiają! Jeśli masz problem z podkładaniem formy, to zdecydowanie produkt dla Ciebie.


PODSUMOWANIE 
-formy do przedłużania paznokci
-mocny klej
-elastyczne
-zawierają wszystkie linie ułatwiające modelowanie paznokci

GDZIE KUPIĆ
na stronie głównej <klik>
u dystrybutorów <klik> 


KOSZT 
500sztuk 55zł
200sztuk 29zł

7 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo fajnie. Póki co u mnie sprawdzają się dobrze takie złoto-czarne no name z allegro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś się na nie skuszę bo te co miałam teraz były takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę je wypróbować! Formy, które ostatnio kupiłam, nie nadają się do niczego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię formy z VV. Te też wyglądają na bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.