piątek, 20 listopada 2015

Pazurki ze zdobieniami




10 komentarzy:

  1. Pierwsze cudne ! Urzekł mnie ten miś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie pazurki bardzo mi się podobają i taki mój kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze są mega urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 pierwsze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne ;)

    pozdrawiam ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. środkowe podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarno-białe chevrony super :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.