wtorek, 5 września 2017

Cherry Blossom Nail Art Tutorial

Zanim jesień zagości u nas na dobre, postanowiłam postawić na jeszcze choć troszkę letnie, a może i bardziej wiosenne zdobienie. Mianowicie będzie to kwitnący kwiat wiśni. Bardzo delikatny i uroczy. Już widzę go na pazurkach w towarzystwie Miss America, lub w bardziej jesiennej wersji Peggy Brown Indigo.





Produkty jakich użyłam do tego zdobienia pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

Mr White Gel Polish - śnieżnobiała hybryda, super się utwardza i nie ma z nią żadnych problemów

Rose Quartz Gel Polish - pudrowy róż, kolor roku 2016

Pink Elephant Arte Brilliante - delikatny róż

Tarantula Arte Brillante - fiolet wpadający w czerń, przepiękny, idealny między innymi do cieniowania

Master Nail Art 005 - idealny pędzel do zdobień

Aquarelle Sting - super pędzel do wypełniania kolorem, akwareli i blur efektu

Sonda - idealna do kropeczek

Dry Top - top bez warstwy dyspersyjnej


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)


3 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.