środa, 27 września 2017

Kolekcja Mama Style i nowości od Indigo Nails

Na Targach Beauty Forum premierę miała najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych Mama Style od Indigo Nails zaprojektowana przez Natalię Siwiec. Pojawiło się również 6 nowych kolorów Gel Brushy i dwa nowe pyłki Glammer, a także coś, czego nikt się chyba nie spodziewał, a co mi osobiście bardzo się spodobało! To uroczy plecako-worek w różowym kolorze z nadrukowanym lakierem.



Kolekcja Mama Style, została zaprojektowana z myślą głównie o mamach, ale nie tylko. Są to przede wszystkim kolory spokojne, stonowane, delikatne, takie które będą przez dłuższy czas dobrze wyglądały na paznokciach, gdyż mamy nie mają za dużo czasu na wizyty u kosmetyczki ;). Fanki mocniejszych odcieni też znajdą coś dla siebie. Kolory takie jak Glam Mom, czy Mama No Drama prezentują się obłędnie! Poznajcie je :


]



























Kolejne nowości to gel brushe, które znajdziecie na zdjęciu powyżej. Prawda, że piękne? Klasyczne i pasujące do każdej stylizacji!


Pyłki również podbiły moje serce! to Glammer Silver i Gold, które dodadzą pazura każdej stylizacji!


Super sprawą jest też shea elixir, który doskonale wzmacnia płytkę paznokcia, odżywia i nawilża skórki.


Osobiście jestem zakochana w nowościach od Indigo Nails! Trudno wyłonić faworytów, gdyż jak dla mnie to kolory trafione w punkt i każdy, absolutnie każdy już widzę na swoich pazurkach! A Wam który najbardziej przypadł do gustu? Piszcie!
Cała kolekcja do kupienia już jutro (czwartek 28 września) u dystrybutorów i na https://www.indigo-nails.com :)!

3 komentarze:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.