piątek, 8 września 2017

Cute Sushi Nail Art

Smakowite, urocze  sushi na paznokciach? Czemu nie! Kontynuujemy japońskie klimaty. Tym razem sushi z przymróżeniem oka, a może i z oczami :D.






Produkty jakich użyłam w tym zdobieniu pochodzą ze strony Indigo Nails i są to:

Sugar effect - biały żel do zdobień typu sugar i nie tylko

Paint Gel - czarny żel do zdobień typu biżu i nie tylko

X white - tardy żel do zdobień

Sugarmama - piękny brzoskwiniowo-różowy kolor z nowej kolekcji Miami

Bim Bam Bom - groszkowa zieleń

Marilyn - piękna czerwień

Pink Elephant Arte Brilliante - delikatny róż

Master Nail Art 005 - najlepszy pędzel do zdobień ever <3

Sonda - idealne do kropeczek


Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.