niedziela, 3 września 2017

Pęsety do rzęs - jak dbać, by służyły nam jak najdłużej?

Pęsety to najważniejsze narzędzia każdej stylistki rzęs. Bez odpowiednich nie  jesteśmy w stanie wykonać poprawnie żadnej stylizacji. Jak więc o nie zadbać, kiedy mamy już swoje ulubione?




HIGIENA PĘSET

Pęsety po każdej klientce poddajemy procesowi dezynfekcji przez zanurzenie w odpowiednio dobranym preparacie (np. Aniosyme DD1).
Po wyjęciu z wanienki/myjki do dezynfekcji dokładnie płuczemy je pod bieżącą wodą i zostawiamy do wyschnięcia na jednorazowym ręczniku papierowym. Po wyschnięciu są gotowe do ponownego użycia.

Zdarza się, iż przypadkiem włożymy pęsetę w klej do rzęs. Co wtedy?
Możemy wyczyścić ją za pomocą removera lub acetonu. Byle tylko nie kusiło nas obdrapywanie zaschniętego kleju, gdyż w ten sposób bardzo szybko zepsuć możemy styk.

PRACA PĘSETĄ

Pęset nie dociskamy z całej siły i nie rozginamy, by nie zepsuć styku. Pracujemy nimi delikatnie, przyginając i stykając jedynie w zakresie, który jest dla niej przeznaczony.
Pamiętaj, że pęsety służą do separacji lub łapania rzęs, tworzenia wachlarzy. Nie należy nimi np. podważać pasków rzęs w pudełku, czy próbować odklejać naklejki z klejem z  holdera. W ten sposób bardzo łatwo je popsuć.


PRZECHOWYWANIE

Zawsze pamietajmy, by w momencie stylizacji pęsety nie kłaść na brzegu łóżka, czy szafki. Musimy bardzo na nie uważać, gdyż kiedy pęseta spadnie, najczęściej nie nadaje się już do niczego, gdyż nawet minimalne wygięcie spowodować może zepsucie idealnego styku, a co za tym idzie przepuszczanie rzęs, lub niedokładną separację.
Zadbaj o odpowiedni pokrowiec dla swoich rzęs. Powinno być to sztywne etui, w którym Twoje pęsety będą bezpieczne i chronione przed ewentualnym upadkiem i zniszczeniem.  Warto zwrócić uwagę, na nowość od Posh Lashes. Jest to magnetyczny futerał, dzięki któremu nasze pęsety będą bezpieczne i odpowiednio chronione. Nie dość, że funkcjonalny, to jeszcze piękny. Moje pęsety mają wreszcie dom, dzięki któremu będą mi służyć dłuuuugi czas.


4 komentarze:

  1. Ja rowniez bardzo dbam o swoje pesety. Mam jedna z Frank Provost ktora idealnie mi sluzy ale czyszcze ja po kazdym uzyciu i przechowuje "zamknieta" zeby sie nie stepila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam , od pewnego czasu interesuję się tematyką przedłużania rzęs oraz bardzo długo jestem klientką w salonach i zwolenniczką tego zabiegu. Mam pytanie , czy można zrobić gdzieś w okolicach Lubina ( woj.dolnośląskie) , ewentualnie we Wrocławiu dobry kurs obejmujący metodę 1:1 ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :) ja serdecznie polecam szkolenie posh lashes, które trwa 2 dni i obejmuje teorię i praktykę, jest suuuper, dowiesz się wszystkiego i nauczysz robić piękne rzęsy :) tu jest lista instruktorek https://www.poshlashes.com/pl,instruktorzy.html każda jest przezdolna i wyjątkowa :)

      Usuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.