środa, 13 września 2017

halloween Pumpkin Nail aRT tutorial

Niestety jesienna pogoda już towarzyszy nam za oknem. Mimo, że do Halloween jeszcze trochę, postanowiłam przygotować dyniowe zdobienie. Pierwsze z jesiennej serii, która pojawi się na kanale :)





Produkty użyte do tego zdobienia pochodzą ze strony Indigo Nails i są to

Oh So Special Gel Polish - piękny, neonowy pomarańcz

Black Poison Arte Brillante - intensywna czerń

Rain Forest - głęboka zieleń

Master Nail Art 005 - cieniutki pędzelek do zdobień

Dry Top- top bez dyspersji



Masz zamiar zrobić sobie takie pazurki? Koniecznie pochwal mi się efektem :)!
 Na fb, snapie  (lashnnail) czy insta oznaczając mnie przy stylizacji, a także wpisując hashtagi #indigo #indigonails :)


6 komentarzy:

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.