poniedziałek, 4 stycznia 2016

5 sprzetów niezbędnych mobilnej kosmetyczce

Dziś post dla mobilnych kosmetyczek. Nie będzie o standardowym wyposażeniu gabinetu, narzędziach i przyrządach,a o typowych rzeczach potrzebnych, jeśli pracujemy na dojazd. Co zdecydowanie trzeba mieć pracując w tym zawodzie? O tym dalej.

1. Własne oświetlenie
Dobrze oświetlone miejsce pracy to podstawa. Warto zadbać o oczy i zainwestować w dobrą, mobilną lampkę. Przy zabiegach takich jak manicure, czy rzęsy jest niezbędna, by widzieć co robimy. W dobie żarówek energooszczędnych, światło u klientek w domu jest zazwyczaj kiepskie i nie pozwala na dobre wykonanie zabiegu.

2. Przedłużacz
Banalne, prawda? A jednak tak bardzo potrzebne. Nie każdy ma kontakt przy stole na którym rozłożymy się ze sprzętem by robić pazurki, a lampę do czegoś podłączyć trzeba.

3. Kufry i kosmetyczki
Lekkie i solidne kufry to podstawa. Osobiście bardzo polecam Zucę i inglotowski plecak. Dwa niezbędne w mojej pracy (oczywiście nie  jedyne, ale ulubione i najbardziej praktyczne).
Jeśli chodzi o kosmetyczki, przydadzą się na mniejsze narzędzia, kosmetyki i przybory, a także materiały higieniczne. Ważne by były wykonane z materiałów nadających się do dezynfekcji.

4. Łóżko przenośne
Jeśli robicie rzęsy, wiecie, że łóżko to podstawa. Na czymś klientkę trzeba położyć, a kanapa nie jest dobrym rozwiązaniem,chyba że wasz kręgosłup nie jest wam bliski ;). Ja posiadam łóżko firmy Habys model Aero, bardzo lekki (około 8kg), a do niego pokrowiec.

5. Samochód
Jak dla mnie rzecz absolutnie niezbędna. Nie wyobrażam sobie noszenia moich toreb, ganiania na autobusy, czy tramwaje z całym bagażem, od klientki do klientki. Nie jest to czasowo i fizycznie możliwe. No chyba, że robimy tylko drobne zabiegi i przyjmujemy max 3 klientki dziennie, dobrze rozbite w czasie, by do nikogo się nie spóźnić.
Fajnie jeśli jest to auto dość spore z dużym bagażnikiem. Dlaczego? A no dlatego,że zmieścimy w nim łóżko i większe sprzęty kosmetyczne. Na osiedlach, miejsc parkingowych jest jak na lekarstwo, czasem naprawdę trzeba wciskać się w niezłe dziury. Jak wtedy wyjmiemy np. łóżko z tylnego siedzenia? Nie damy rady, gdyż nie będzie jak otworzyć drzwi na maksymalną szerokość. Dopóki moje auto nie wylądowało w naprawie i nie musiałam przesiąść się na jakiś czas do malutkiej Toyoty Corolli nie zdawałam sobie nawet sprawy z takiego problemu. Teraz już wiem,że to ważna sprawa.

A dla Was, pracujących w tym zawodzie, co jest rzeczą niezbędną? :)



14 komentarzy:

  1. OO samochód dla mnie numer 1!!! Nie wyobrażam sobie życia bez samochodu! :]

    Najlepszego w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo racji :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! w przyszłości planuję zostać mobilna wizażystka plus robienie paznokci no i może coś jeszcze... Samochód mam, więc będę pamiętała o oświetleniu, kufry i kosmetyczki to podstawa! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to naprawdę świetny zawód :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. trzeba przyznać - sporo się tego zebrało jak chce się być profesjonalistką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajmuję się mobilną kosmetyką i zgadzam się ze wszystkim a szczególnie z przedłużaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydają się również wizytówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie pracuję w tym zawodzie i nawet koleżankom już pazurków nie robię, ale to co wymieniłaś na pewno jest bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.