niedziela, 24 stycznia 2016

Jeffree Star Velour Liquid Lipstick

Velour Liquid Lipstick by Jeffree Star Cosmetics to produkt, o którym  marzyłam odkąd tylko pojawił się na rynku. Na początku dostępne były jedynie w trzech odcieniach (Redrum, Prom Night i I'm Royalty), które bardzo szybko się wyprzedały. Ściągać ze Stanów pojedynczo by się nie opłacało, więc czekałam na kolejne kolory. Czekałam i czekałam... Wchodziły nowe kolory, coraz piękniejsze i coraz więcej,a  mi jakoś nie było po drodze do ich zamówienia. Aż pewnego dnia w poszukiwaniu pędzli Morphe Brushes natrafiłam, zupełnie przypadkowo, na glowstore.pl na szminki w płynie Jeffree'go Stara. W Polsce! Cudownie! Od razu w moim koszyku wylądowały kolory Doll Parts i Redrum, jako że akurat zbliżało się Boże Narodzenie wybrałam je jako prezent świąteczny dla mnie ;). Z bólem serce przekazałam Mikołajowi i czekałam do Bożego Narodzenia by otworzyć te cuda.


Formuła tych szminek w płynie jest jedyna i wyjątkowa, tak przyjemnych jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się używać. Nie wysuszają ust, pięknie się na nich rozprowadzają. Ich pigmentacja powala na kolana. Są niesamowite. Na ustach wytrzymują długie godziny. Można w nich jeść, pić i nic się nie dzieje.


Kolory są obłędne. Obecnie w swojej kolekcji posiadam 4, ale już myślę o kolejnych.
Moim ulubionym kolorem jest Unicorn Blood. Tak pięknego bordo jeszcze nie widziałam :)

Redrum to klasyczna czerwień, którą każda kobieta pokocha od pierwszego wejrzenia.


Doll Parts przygaszony róż, lecz wcale nie blady.


I'm Nude klasyczny beż, dość jasny.


Unicorn Blood faktycznie ma kolor nieco zakrzepłej krwi.


Szminki można ze sobą mieszać i tworzyć niezliczoną ilość nowych odcieni. Bardzo ładnie wygląda Doll Parts wymieszany z kolorem I'm Nude.


Polecam każdemu, kto potrzebuje niezawodnej szminki i lubi mocne kolory na ustach:)
Koszt to 89,90zł, co za taką jakość jest bardzo niską ceną.

10 komentarzy:

  1. Widzę się we wszystkich oprócz tego ciemnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ciemny kolor fantastyczny, jestem ciekawa jak prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu nie zrobiłaś śwatchy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuję,że będą jak tylko będę miała chwilę czasu,w poście o ulubionych szminkach w płynie :)

      Usuń
  4. wszystkie odcienie bardzo mi się podobaja! a przygaszony róż najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają mocne kolory ale u kogoś nie u siebie. Doll Parts to mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma tu swatchy - chętnie przyjrzałabym im się bliżej :D Najbardziej podoba mi się ta winna czerwień i brudny róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą w poście o szminkach w płynie jak tylko znajdę troszkę więcej czasu, ale już nie mogłam nie napisać o tym odkryciu :D

      Usuń
  7. Przyznaję się, że nie znam zupełnie..... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. róz i ta ciemna bestia są super :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.