niedziela, 10 stycznia 2016

Paczka od Yodeyma Paris

Jakież było moje zdziwienie, kiedy w sylwestrowy poranek kurier zapukał do moich drzwi i wręczył mi paczkę, oznajmiając, że są to darmowe próbki do gabinetu.
Przesyłka była dużych rozmiarów, a ja równie bardzo zdziwiona, gdyż nic takiego nie zamawiałam.


Po otworzeniu moim oczom ukazał się stojak, ulotki,  małe, duże jak i pełnowymiarowe butelki perfum! Bardzo miła niespodzianka na zakończenie roku :).




Perfumy są bardzo ładne, a zapach długo się utrzymuje. Wybór zapachów jest ogromny, zarówno damskich jak i męskich. Wszystkich nie udało mi się jeszcze użyć.
Moje klientki na pewno zostaną zapoznane z zapachami tej firmy i otrzymają ode mnie ich próbki do przetestowania :). Firmie Yodeyma serdecznie dziękuję i pewnie za jakiś czas pojawi się tu dłuższa recenzja :).

7 komentarzy:

  1. Ich zapachy są bardzo fajne i utrzymują się całkiem nieźle w przeciwieństwie do innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji ich wąchać, więc jestem ciekawa czy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze gratuluję!!!

    Kiedyś była akcja w internecie na ich stronie na ich darmowe próbki. Dużej ilości dziewczyn się udało załapać, a ja wiecznie robiłam coś nie tak i nie przechodziło mi zamówienie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa zapachów ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.