sobota, 2 stycznia 2016

Nowości kosmetyczne

Dziś pokażę co ciekawego udało mi się ostatnio kupić.


Oczywiście tak jak pisałam, nie udało mi się nie kupić czegoś jeszcze na promocji Indigo. I tak zagościły u mnie jeszcze 3 kolory Gel Brush i 3 kolory hybryd. Poza promocją zdecydowałam się wreszcie na zakup żeli Arte Brillante, przeznaczonych zarówno do zdobień, jak i do nakładania na cały pazurek (zbudowany żelem).  Trafił też do mnie akryl z kolekcji White o numerze 04. Ma w sobie bardzo malutkie drobinki brokatu i wygląda prześlicznie użyty do sugar effectu!


Kolejny zakup to oczywiście szminki Jeffree Star Velour Liquid Lipstick, które są zdecydowanie moim ulubionym produktem kolorowym do ust. Kolory to I'm Nude i Unicorn Blood. Już planuję kupno kolejnych.



Ostatnią rzeczą są pędzle Morphe Brushes, które nie ukrywam są moim nowym odkryciem. Niska cena i wspaniała jakość, to coś co sprawia,że w drodze do mnie jest kolejnych 5 pędzli tej marki.


O wszystkich nowościach pojawią się wkrótce posty :)

8 komentarzy:

  1. A gdzie te promocje w Indigo? I jakie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały grudzień była promocja na hybrydy,żele budujące i kolorowe 2+1 na stronie indigo i u dystrybutorów :)

      Usuń
  2. O kurcze, sporo tego. Ja muszę się zaopatrzyć w pyłki z indygo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiły mnie pędzle wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! Czekam na recenzje żeli i hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne rzeczy :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeli i hybrydek jestem ciekawa.
    Jeśli idzie o szminki to wyglądają super, ale zdecydowanie nie moje kolory...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.