wtorek, 26 stycznia 2016

Too Faced Chocolate Bar

Paleta Too Faced Chocolate Bar, to kolejny prezent gwiazdkowy, jaki pragnę Wam przestawić.
Jako,że od miesiąca niemal jej nie opuszczam, postanowiłam podzielić się swoją opinią  o niej.


Paletę kupimy w Sephorze za 179zł, w kartonowym pudełeczku, w którym znajdziemy przepiękną metalową czekoladę.  Opakowanie zamykane jest na magnes i wykonane bardzo solidnie. Cieszy oko, jak mało który kosmetyk :)


W środku znajdziemy 16 kolorów, matów jak i opalizujących cieni. Są to głownie brązy od jasnych, karmelowych, po ciemne, mocno czekoladowe.  Trafimy również na róże i fiolety, a dwa kolory o największej gramaturze to jasny matowy beż (white chocolate) i szampański opalizujący cień (champagne truffle)


Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i z łatwością się blendują. Nadają się do jasnych, dziennych makijaży jak i na większe wyjścia. Utrzymują się na powiece cały dzień (choć należy zaznaczyć,że zawsze używam bazy).


Cienie mają zapach kakao (w składzie znajdziemy puder kakaowy), co z pewnością dodaje tej palecie jeszcze większego uroku.


Prawdopodobnie nie jest to ostatnia czekoladowa paleta Too Faced w mojej kolekcji, gdyż wersje semi-sweet i bon bon kuszą niesamowicie :)


17 komentarzy:

  1. Ta paletka kusi mnie od dawna, kiedyś będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jest głośno o tych paletach. Kolory zachwycają. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje ta paletka :) Mam ochotę na zakup jednej z czekoladek Too Faced w 2016 roku, ale jeszcze nie wiem na którą wersję ostatecznie się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym taką czekoladkę przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka piękna, tylko cena mnie odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę spora to fakt :( ale jakość dobra i w sumie na długo starczy jeśli ktoś maluje tylko siebie :)

      Usuń
  6. Ładnie się prezentuje, jednak mnie bardziej kuszą palety Zoeva ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką polecasz? Bo Zoevy nie miałam jeszcze okazji wypróbować a bardzo mnie kuszą i nie wiem na jaką się zdecydować :)

      Usuń
  7. Paletka jest piękna. Ale sama nie wiem czy bym się na nią skusiła wiedząc, że za tą cenę a nawet mniejszą mam 2 paletki Zoeva czego bym nie żałowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką Zoevy polecasz? Bo kuszą i nie wiem na którą się zdecydować :)

      Usuń
  8. Świetna paletka *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja sprawia mi wiele radości, jeżeli masz ochotę napisz coś lub zaobserwuj, bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy nad moim blogiem. Jeśli zdecydujesz się zostawić po sobie ślad, na pewno z miłą chęcią zajrzę do Ciebie, by się odwdzięczyć.